Trening funkcjonalny

Trening funkcjonalny

Zestaw ćwiczeń funkcjonalnych, które zrealizujesz niezależnie w jakim miejscu jesteś. Nie potrzebna będzie siłownia. Realizując poniższy plan treningowy poprawisz swoją sprawność, koordynację ruchową oraz motorykę. Zaangażujesz do ćwiczeń całe ciało. 

Po dobrej rozgrzewce, na początek:

  1. Skakanka (30-50 powtórzeń).
  2. Pompka lub Pompka z klaśnięciem (5 - 10 powtórzeń).
  3. Wskoki na podwyższenie (5 - 10 powtórzeń).

Każde z powyższych ćwiczeń wykonujemy bezpośrednio po sobie. Skupiamy się na szybkim i dynamicznym wykonywaniu ćwiczeń. Do zrealizowania 3 serie z określoną liczbą powtórzeń. Po serii 60 sekund przerwa. 

Następni przechodzimy do realizacji 2-5 serii ( zależnie od poziomu zaawansownia )  w formie obwodu ćwiczebnego:

  1. Przysiadu bułgarskiego z wyskokiem (5-10 powtórzeń).
  2. Ćwiczenia mięśni brzucha (10-15 spięć, bezpośrednio po 20-30 skrętów tułowia). 
  3. Wejście na stopień z naprzemianstronną pracą ramion (10 - 15 powtórzeń na każdą nogę).
  4. Wejście na stopień z obciążeniem (10 - 15 powtórzeń na każdą nogę). 
  5. Wypady ze skrętem tułowia (10 - 15 powtórzeń na każdą nogę).
  6. Dynamiczne „pajacyki” (20-30 powtórzeń).
  7. Wspięcia na palce (15-20 powtórzeń).

Po zrealizowanej serii 2-3 minuty regeneracji.

#dawajkalach

Login to post comments